– chestionar după Simon Oates

Pentru a obține cele mai bune rezultate de la acest test, citește întrebările și gândește-te bine – ești cu adevărat de acord? Nu răspunde la acele opțiuni care „sună corect”. Răspunde într-un mod care reflectă comportamentul tău real, nu doar ceea ce îți dorești. Poți reface periodic acest test, pentru a vedea ce s-a schimbat.

Câte persoane au completat chestionarul: 12

Dezacord totalDezacordNeutruAcordAcord total
1De multe ori este necesar să se ia decizii fără consultarea altora, din cauza presiunilor de timp pe care le implică sarcina în cauză
2Echipele funcționează cel mai bine într-un cadru clar și structurat de proceduri
3Cea mai bună decizie va fi cea care întrunește cel mai larg consens
4Oamenii vor găsi cele mai bune metode de lucru atunci când li se oferă instrucțiuni minime
5Oamenii vin în mod repetat la mine pentru sfaturi și sprijin, iar eu le ofer cu generozitate
6Oamenii au învățat să nu pună la îndoială judecata mea, deoarece rareori dau înapoi atunci când sunt cu adevărat pasionat de ceva
7Dacă toată lumea este obligată să îndeplinească aceeași sarcină în același mod, eficiența obținută depășește costurile
8Primesc aprobarea angajaților înainte de a face absolut orice modificare a condițiilor de muncă sau a rolului lor, chiar și numai pentru o zi
9Am învățat că oamenii nu vor înceta niciodată să te surprindă pozitiv dacă îi lași în pace
10Consult o varietate de persoane atunci când iau decizii, dar acestea tind oricum să fie de acord cu ideea mea inițială
11Jumătate dintre oameni sunt intrinsec muncitori, dar cealaltă jumătate trebuie să fie împinsă să termine munca la un standard suficient de ridicat
12În timp, putem continua să construim și să adăugăm la sistemele și modalitățile noastre de a face lucrurile, ceea ce ne va face viața mai ușoară
13Oamenii îmi pun mereu întrebări provocatoare când îmi expun ideile și strategiile, pentru că știu că sunt bineveniți atunci când fac acest lucru
14Pot spune cu 100% convingere că nu fac micromanagement
15Oamenii mă văd ca pe un lider, nu ca pe un manager
16Conducerea înseamnă să iei deciziile corecte, la momentul potrivit, și să te asiguri că forța de muncă urmează decizia respectivă cu eficacitate
17Se pot face economii dacă toată lumea face exact ceea ce i se spune și nu exagerează cu gânditul prea mult la soluții
18Încerc să deleg cât mai multe sarcini în integralitatea lor
19Las oamenii să mă contacteze atunci când se hotărăsc, mai degrabă decât să iau eu legătura cu ei
20Mă simt responsabil pentru angajații mei și am grijă de ei în consecință